Trucaj ordinar demontat cadru cu cadru

Filmuletul cu Basescu lovind un copil e trucat

Posted in Mizerii electorale by trucajprost on 26/11/2009

Cadru cu cadru trucajul in care Basescu ar fi lovit un copil.

Fiecare e liber sa analizeze si sa traga concluziile.

Inteleg ca ura fata de Basescu poate orbi. Tocmai de aceea public cadrele in continuare. Toata smecheria se petrece la secundele 14-15 asa cum se vede si in cadre, respecitv de la cadrul 221 pina la cadrul 240. Romani, deschideti ochii! Votati in cunostinta de cauza. In turul I am votat cu Antonescu tocmai pentru a avea pe cine vota in turul II. N-a fost sa fie. Acum avem de alse intre doua rele. Care din ele este cel mai mic?

De partea lui Basescu ii avem pe Videanu, Berceanu, Frunzaverde, trupa de la Golden Blitz, EBA, Udrea. Daca am lasat pe cineva deoparte imi pare rau. Lasati voi la comentarii.

De partea lui Geoana avem trupa de la PSD formata din Iliescu, Nastase, Miki Spaga, Hrebenciuc, Mazare, Vanghelie, Priboi. Plus interesele de afaceri ale lui Patriciu, Vintu si Voiculescu. Daca si aici am uitat pe cineva de o parte imi pare din nou rau. Completati voi la comentarii.

Dupa mine Basescu e raul cel mai mic.

Video clipul de pe youtube este la 15 cadre pe secunda. Filmarea originala ar trebui sa fie la 25 de cadre pe secunda.

Cadrul 225. Mina lui Basescu inca se vede in totalitate.

Cadrul 226. Mina lui Basescu a disparut complet in spatele capului femeii. Asta in doar 1/15 dintr-o secunda. Aici s-ar putea sa fi fost taiat filmul original si scoase citeva cadre.

Cadrul 227. Observati lumina naturala pe fata tuturor celor din cadru. Cadrul urmator este cel critic. Inca se pot distinge fetele tuturor.

Cadrul 228. Observati pumnul, pozitia lui, fata disparuta a baiatului luminata diferit. Incercati sa uniti pumnul din imagine cu mina lui Basescu. Nu vi se pare ca e complet nenatural? Si-o fi rupt mina Basescu de la impactul cu fata baiatului?

Cadrul 229. Pumnul dispare, capul copilului se inclina pe spate, in continuare luminat artificial. Legile fizicii ne invata citeva lucruri despre inertie. Doar daca fata copilului ar fi fost din elastic ar fi respins pumnul in directie opusa. Mie cadrul acesta mi se pare sa fie identic cu cel anterior, singurele diferente fiind disparitia pumnului si pozitia capului copilului mult pe spate, ca si cum si-ar fi rupt gitul.

Cadrul 230. Din nou acelasi cadru singura diferenta fiind pozitia capului baiatului.

Cadrul 231. Acelasi cadru, capul baiatului si mai pe spate.

Cadrul 232. Acelasi cadru. Parca toti ar fi incremenit, doar capul baiatului luminat nenatural se misca.

Cadrul 233. De aici se pare ca deodata toti si-au revenit la viata si incep sa se miste. Observati expresia de pe fata copilului. Aici pare speriat, socat de ce se intimpla. La finalul clipului puteti vedea ca de fapt ride.

Cadrul 234. Artistul incepe sa-si stearga urmele. Incet-incet in urmatoarele cadre incearca sa metamorfozeze fata artificiala introdusa de el spre pozitia naturala in care se afla corpul baiatului.

Cadrul 235. Baiatul este inca speriat aici. Dar se inveseleste brusc in doar 1/15 dintr-o secunda asa cum se poate vedea in cadrul urmator.

Cadrul 236. Vedeti cum ii revine zimbetul deodata?

Cadrul 237. Lumina aceea ciudata incepe sa se estompeze. Or fi fost extrateresterii prin zona si acum decoleaza?

Anunțuri

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. polbac said, on 27/11/2009 at 5:18 am

    Amice, esti dus rau..(la Cotroceni)…

    • trucajprost said, on 27/11/2009 at 1:40 pm

      Poate n-ai citit explicatiile de la inceput. Am votat cu Antonescu in turul I. In turul II aveam de gind sa stau acasa pentru ca ambele variante pe care le avem acum sint proaste in viziunea mea. Filmuletul asta m-a convins doar ca Geoana e raul cel mai mare. Nu mi-a schimbat in nici un fel parerea despre Basescu.

  2. random said, on 27/11/2009 at 6:54 am

    ma, nu sunt convins… lumina artificiala e de la reflectoare, uita-te la fata barbatului din stinga copilului si la barbatul in albastru, care filmeaza undeva in stinga sus.

    faza cu frame-urile nu stiu… daca miscarea e brusca, e posibil sa dispara pumnul rapid.

    baiatul s-a tras in spate in momentul loviturii si probabil de aia ride, ca l-a pacalit pe basescu.

    cea mai buna dovada ca incidentul a avut loc e replica lui basescu din studio, dupa ce a vazut imaginile: poate a vorbit urit, poate m-a injurat. deci el isi aminteste ca l-a lovit pe nefericitul ala si acum isi cauta scuze…

    • trucajprost said, on 27/11/2009 at 1:36 pm

      De acord cu tine referitor la cum a reactionat Basescu cind a vazut filmuletul prima oara. Reactia lui lasa foarte mult de dorit. Nu am analizat filmuletul cadru cu cadru ca sa-l apar pe Basescu, ma doare undeva de el, nu l-am votat in primul tur si nu aveam de gind sa votez deloc in turul II pina am vazut mizeria la care se coboara opozantii lui.
      Am demontat filmul ca sa arat ca este trucat.

  3. Dan Ionescu said, on 27/11/2009 at 9:15 am

    Amice,

    Imi place cum incerci sa prostesti lumea, afirmand ca negrul este alb. Sau invers. Si, daca ai anumite interese in propozitie, te inteleg. La fel si pe fostul mare fotograf Agarici, care a aparut la OTV aseara cu aceleasi abureli ca si tine. Omul a mancat ani buni sume importante din partea PD, iar acum a venit randul lui sa-si protejeze binefacatorul.
    In continuare, am sa-ti demonstrez cu vorbe, pe propriile imagini publicate, ca aberezi. Bunaoara:

    Cadrul 226
    Zici ca de ce s-a accelerat miscarea bratului basescian. Logic, loviturile se aplica in mod accelerat, iar nu cu incetinitorul. Altminteri nu mai avem de-a face cu o lovitura, ci cu o mangaiere. Cum ti se pare explicatia?

    Cadrul 228
    Lovitura a fost aplicata din incheietura mainii, motiv din care pozitia bratului poate parea nefireasca. Pe urma, in urma impactului, pozitia fetei pustiului se schimba, cum e si normal, aceasta ajungand in raza de lumina a unui reflector de culoare albastra. Ce e asa de greu de inteles.

    Cadrul 229
    Iar aburesti oamenii. Loviturii aplicate i se adauga gestul reflex de autoaparare al pustiului, care n-a mai apucat sa evite pumnul prezidential. Te-ai prefacut vreodata ca ii arzi un pumn unui amic? Care este reactia lui reflexa, nu de retragere rapida din fata pumnului?

    Cadrul 230 – 231
    Deci, confirmi si tu ca miscarea capului pustiului e constanta, de retragere din fata pumnului. Ce-ar mai fi de demonstrat? Ca Basescu doar l-a impins? Si-atunci, de ce ii zboara copilului capul pe spate?

    Cadrul 232
    N-au incremenit cu totii. Unii n-au surprins scena, altii au ramas stupefiati de gestul viitorului presedinte. Stupefactie care poate dura o secunda sau mai multe, iar tu vorbesti doar despre un singur cadru de incremenire a celorlalte personaje. Deci, argumentul tau e fals. Doua personaje au fost totusi in prim plan.

    Cadrul 233
    Cel cu spatele si cu sapca priveste spre copil cand acesta este lovit. La fel si cel cu fata, blondul. Amandoi in urma stupefactiei traite. Aceste pozitii ale martorilor de ce nu le mentionezi? De ce rade copilul? Chiar daca nu sufera de nici o boala psihica, zambetul lui se poate datora constientizarii greselii comise de a-l supara pe candidatul la presedintie. Sau ca o reactie ades intalnita la copii, cand sunt pusi in situatii cu care nu sunt familiarizati. Punct.

    Dupa ce-l priveste pe copil, blondul din planul secund se uita la presedinte, apoi din nou la copil, dupa care se intoarce cu spatele, fiindca nu voia defel sa vada mai mult sau sa intervina. Aflandu-se aproape de scena nu este exclus sa fi facut parte dintre cei angajati in mod direct in cinstita adunare. Cel cu sapca, aflat cu spatele, are o atitudine asemanatoare, complice. Iar fraierul de Iurascu, aflat in spatele pustiului, ce sa vada, de vreme ce el nu vede bine nici cu ochelari? In ceea ce-o priveste pe cinstita gospodina, aceasta il sorbea din ochi pe Base si, chiar daca a vazut ceva, interesul ei in legatura cu petitia inaintata (poate si-a rezolvat ulterior problema) este evident. Nu poate fi un martor credibil.

    • trucajprost said, on 27/11/2009 at 1:31 pm

      Cind te uiti la filmuletul difuzat de Realitatea nu ti se pare dubioasa viteza cu care se misca doar pumnul lui Basescu?
      Cum explici disparitia acelui pumn de la un cadru la altul? Singura explicatia care mie mi se pare logica ar fi doar daca Basescu ar avea bratul telescopic. Du-te la oglinda si incearca sa-ti faci pumnul sa dispara fara sa misti absolut deloc restul bratului. Nu poti!

  4. magus said, on 27/11/2009 at 10:13 am

    Ce copil vedeti voi?Eu va spun ca e V.Ciutacu

  5. GabiP said, on 27/11/2009 at 11:54 am

    Foarte bine ai facut ca ati demontat aceasta mizerie! Trebuie trimis peste tot, sa afle lumea Adevarul! Numai Frica mortala ii face pe cei slabi sa intre in panica, sa-si piarda in asa masura capul ca sa faci asemenea gafe capitale la banii lor! Frica, graba, strica treaba! Filmul este asa de grosolan trucat incat eu cel putin, mi-am dat seama din prima clipa, dupa culoarea albastra si viteza pumnului fata de rest cat si de faptul ca figura si trunchiul lui Basescu nu participa la actiune precum nici ceilalti…Mizerabili!!!
    Sper din tot sufletul ca prin asta sa-si fi semnat condamnarea la pedeapsa! Nu-mi vine inca sa cred ca oameni cu pretentii sa conduca o natiune se pot preta la asemenea potlogarii…Mizerabil! Le este Frica de Basescu ca de Moarte! Ii asteapta Tepele! Sper sa-i reuseasca lui Base de data asta!
    Studiati va rog si figura lui Patriciu cadru cu cadru in momentul in care comenteaza acest film care l-a facut sa-l urasca pe Basecu pt.toata viata(pe cuvantul lui de onoare)! Are mimica unui om care deja se teme si minte groanic de prost! Ar trebiu comentariul unui psiholog priceput, dar ar merge si-un cadru cu cadru!Il cunosc pe Patriciu (ca si pe sotia lui) din facultate unde era presedinte ASE, comunist, arogant si las.Iar cu propriii lui copii este un nemernic. Punct.

  6. Eugen said, on 27/11/2009 at 12:28 pm

    Uitati-va si la lungimea ireala al antebratului . Este ireal de lunga de la cot si pina la pieptul baiatului secventele 235 si 236

  7. Telespectator said, on 27/11/2009 at 2:20 pm

    Daca era om adevarat, Basescu ar fi sarit ca muscat de vipera, atunci, pe loc. „Nu se poate! N-am lovit nici-un copil, niciodata!”. Ati vazut vreodata un om acuzat pe nedrept?

    • trucajprost said, on 27/11/2009 at 2:36 pm

      De acord cu tine. Stiu cum e Basescu, nici mie nu-mi place. Aici am vrut sa arat altceva, ca filmuletul este trucaj. Eu doar compar cele doua tabere, Basescu+PDL fata de Geoana+PSD+Patriciu+Vintu+Voiculescu.

  8. Qiu said, on 27/11/2009 at 4:56 pm

    Mai e o chestie. Uitati-va la capul lui Basescu si luati ca reper static microfonul din spate. O sa vedeti ca in cadrele in care mana se deplaseaza (cu tot cu brat deci in mod normal si cu tot cu cap, judecand dupa puterea si rapiditatea loviturii) capul ramane in fix aceeasi pozitie fata de reperul static, oricare ar fi el. E un trucaj prost, facut pe graba, pentru televiziune si pentru impactul imediat. Raul a fost deja facut. Si daca se va demonstra ca a fost un trucaj, imaginea ramane, la fel si suspiciunea.

  9. Andra said, on 27/11/2009 at 5:35 pm

    Si eu cred ca este un trucaj.E si Basescu om si daca nu a reactionat rapid,este si pt faptul ca nici nu stia despre ce este vorba.A fost si el mai precaut,s-a saturat sa-l tot ia lumea in balon ca e prea e repezit.Si apoi,daca era asa ceva s-ar fi aflat de acum 5 ani.De ce in 2007 cand l-au demis cei 322 nu au scos acest film?Va spun eu: e MARE DISPERAREA pe LIPITORI ca nu vor fi lasati sa suga 5 ani de acum incolo,ca doar au tinut post pana acum.Ma ingrozesc la gandul ca va veni prostanacul,ofticosul si avidul de putere Geoana,care va fi marioneta pentru mafiotii romaniei.Iar televiziunile Realitatea si Antenele stau ca hienele pe ei,ca 15-20000 de euroi pe luna nu le strica.Stia Cristoiu ce spunea intr-o alta emisiune!Succes la vot si cel mai important NU VA LASATI MANIPULATI,ca ei spun un adevar care le aduce lor bunastarea,nu noua celor multi si……..

    • Huminiuc Vasile said, on 27/11/2009 at 8:51 pm

      Sunt deacord cu tine până la ultima afirmaţie la care vreau să-ţi spun că eu am totdeauna respect pentru Adevăr indiferent cui foloseşte.Însă în cazul de faţă este numai Minciună trucată cu tupeu , neruşinare şi cu sfidarea noastră,ne consideră proşti,uşor de manipulat.
      Oare cei care votează cu PSD-ul se mai gândesc la morţii din Decembrie 1989 şi de la Mineriade? Se mai gândesc oare că Iliescu are mâinile mînjite cu sîngele nevinovat al acestor copii şi oameni ?Se mai gândesc oare că şi astăzi sunt părinţi care-şi plâng copiii ucişi în aceste evenimente?
      Oare ce este mai grav-să atingi cu dosul palmei(dacă ar fi adevărat)un copil care inţelege această gumă şi râde- s-au să ucizi cu premeditare copii ,mame şi taţi-nevinovaţi?De ce nu este atăcat-criticat şi Iliescu de aceşti politicieni,ziarişti,comentatori,cu aceeaşi ură cu care îl
      atacă pe Băsescu?

  10. Huminiuc Vasile said, on 27/11/2009 at 7:57 pm

    Sigur este trucaj.Chiar dacă a fost o atingere sub formă de glumă(întrucât copilul râde la urmă) mă surprinde faptul că unii reporteri,ziarişti,politicieni,comentatori, prezintă acest incident ca fiind de o gravitate apocaliptică.Această ură împotriva d-lui Băsescu este consecinţa curajului său de a atăca(critica) în mod public tot sistemul corupt din România şi în special parlamentarii şi magistraţii.Este primul preşedinte care a avut curajul să spună şi să critice public acest sistem corupt care a distrus România-iar pentru acest curaj eu îl apreciez.Nu sunt membru al vreunui partid politic,pentru mine toate sunt la fel întrucât teoretic toate vor binele poporului însă realitatea a dovedit că toate au contribuit(mai mult s-au mai puţin)la distrugerea acestei,,Dulce Românie” la care visa şi Eminescu. Totdeauna am avut de ales într-e două rele şi de fiecare dată am ales pe cea mai puţin rea.Şi de data aceasta la fel avem de ales într-e două rele- Geoană şi Băsescu.Consider că orice om cu puţină pricepere,atunci când va merge la vot(căci trebuie să meargă ,să nu hotărască alţii în locul lui) va ţine cont de,,gaşca majoritară” condusă acum pe faţă de ,,moguli”acuzaţi-cercetaţi de fapte penale şi grave prejudicii aduse Statului Român precum şi de persoane vinovate de crimă(Iliescu )- în această situaţie nu se poate vota decât pentru Băsescu.Pentru cine cunoaşte,, starea de commplicitate”,va înţelege că noi,prin votul nostru,devenim complicii acestei persoane votate,pentru faptele bune s-au rele pe care le-a făcut s-au le va face în timpul mandatului.Din acest motiv,aş dori ca toţi românii să fim complicii lui Băsescu la acest gest(trucat)şi să nu fim complicii lui Iliescu(Geoană) la crimele de care se face vinovat.De ce să ne mânjim şi noi de sîngele nevinovat de pe mâinile lui Iliescu ?
    Consider că răul Băsescu e mai bun decât răul Geoană .

  11. teodor said, on 28/11/2009 at 10:58 am

    eu nu inteleg un lucru si care ma face clar sa cred ca e trucaj…cu o miscare atat de rapida si avand in vedere pozitia presedintelui cum e posibil sa nu se dezechilibreze ca se observa ca nu se tinea de nimic si era fosrte mult aplecat spre inainte.e logic ca daca faci o miscare brusca si esti intr-o pozitie incomoda ai tendinta sa te dezechilibrezi.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: